ads

کپسول ویگاریکس یا ویگرکس

لارجر باکس پکیج کامل سوپر گلد

ژل 4 کاره لیدی تنگ کننده و ...

۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

مضرات سکس دهانی |شیوه های حمله سکسی به دختران | قطره خوراكي اسپانيش دراپ ساخت اسپانیا با بارکد کشور اسپانیا ساخت 2011

اسپانیش دراپ 2011
 قطره خوراكي اسپانيش دراپ ساخت اسپانیا با بارکد کشور اسپانیا ساخ

ت 2011
کاربرد محصول: تاثیری اعجاب انگیز در بانوان جهت آمادگی روحی و تحریک برای برقراری رابطه جــنـ.ـس
آثار اسپانیش دراپ 2011 (اصلی): روابط زناشویی بهترزندگی شادابتر، راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمـ.ـیـ.ـزشی ( مخصوص زوجه(افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمـ.ـیـ.ـزشی ؛ پرخون گردیدن بافت کلیتوریسس ؛ کاهش فواصل بین هر نزدیکی و زمان دستیابی به کلایمکس؛ تقویت قدرت اورکاسم و سهل تر نمودن دستیابی به اورکـ.ـاسم پی در پی ؛ ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هر نزدیکی؛ افزایش احتمال درمان بوسیله تنظیم و تقویت کل سامانه تولید مثلی زنانه ؛ بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای واژن بوسیله تشدید جریان خون ؛ فشردگی در حساسیت پذیری اندام تنـاسـلی زنانه و کاهش چیرگی تجربه های منفی در حافظه جنــ.ـسـ.ـی جهت تمایل بیشتر و لذت بالاتر هنگام مقاربت ؛ تنظیم ترشح هورمونهای جنــ.ـسـ.ـی جهت تعدیل پاسخ اندام تنا سلی زنانه به تحریک ؛ جمع کننده و ضدعفونی کننده دهانه و مجرای وااژن ؛ افزایش و سفت کردن بافت سینه ؛ تنظیم قائدگی و کوتاه نمودن آن.
با توجه به نوع عکس موجود بر روی جلد قسمتی از متنهای کناری را قرار میدهیم توجه کننید باید قوطی محصول اصل بصورت هولوگرام های استاری مملو باشند مانند عکس زیر
http://asiapars.saman91.info/aks/sapanish%20new/1.jpg

اسپنیش دراپ 2011 مایعی است که از نوعی حشره بنام کالامانا ساکن اسپانیا استخراج میشود. کالامانا های نر ، توسط اثر شیمیایی این مایع ، کالامانا های ماده را فریب داده و از آنها برای برقراری رابطه جنــ.ـسـ.ـی دعوت به عمل می آورند. این مایع هم اکنون در لابراتوآر های پیشرفته و در شرایط کاملاً استاندارد و استریل فرآوری و تغلیظ شده و برای استفاده به عنوان یک مکمل جنــ.ـسـ.ـی آماده میشود. اسپانیش دراپ میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جنــ.ـسـ.ـی شود ، احساس تمایل جهت برقراری رابطه جنــ.ـسـ.ـی را در زوجه ایجاد کند و اوضاع روانی او را بهبود بخشیده و زوجه را جهت برقراری رابطه جنــ.ـسـ.ـی آماده سازد. بانوانی که به دلیل اختلال و ضعف قواي جنــ.ـسـ.ـی و شــهـ.ـوا ني ، نقصان و يا كاهش تحريك پذيري و نیز بی میلی جنــ.ـسـ.ـی كه عموما از كهولت، بي خوابي، ضعف توانايي تمركز ،كمبود انرژي و همچنين كمبود هورمون بوجود آمده است جهت لذت بردن از بر قراری ارتباط جنــ.ـسـ.ـی می توانند از این مکمل استفاده نمایند.
شیوه مصرف : با توجه به کیفیت این محصول کافی است تنها 5 قطره از این مایع به همراه نوشیدنی توسط همسر شما میل شود تا پس از مصرف ، شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید.(فقط مخصوص مصرف بانوان) اثرات کامل این مکمل 30 دقیقه پس از مصرف نمایان میشود.به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک جنــ.ـسـ.ـی در آقایان استفاده نکنید.این قطره هیچگونه آثار منفی در زوجین ندارد و میتوانید با خیال آسوده از آن بهره ببرید.
این محصول به شرط  اسپانیائی بودن ارسال میشود و هرگونه نارضایتی و عدم رضایت مشتری توسط شرکت ما جبران میشود
برخی از امکانات و قابلیتها محصول:

محصول 2011 و و ساخت اسپانیا و جدید می باشد
تا کنون به هیچ فروشگاه دیگری ارائه ننموده ایم
تنها با 5 قطره می تواند تاثیر اعجاب آور آن را ببینید
اسپانیش دراپ میتواند سبب افزایش انگیزه و تحریک جنــ.ـسـ.ـی خانمها شود
احساس تمایل جهت برقراری رابطه را در زوجه ایجاد کند و اوضاع روانی اورا بهبود بخشد
هر بطری از اسپانیش دراپ محتوی 20میلی لیتر از مایع مذکور می باشد.
محصولي اورجينال از كشور اسپانیا
بدون هیچ گونه عوارض جانبی
تاثیر پذیری فوق العاده قوی نسبت به محصول قبلی آن
» قیمت: 65,000 تومان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر