ads

کپسول ویگاریکس یا ویگرکس

لارجر باکس پکیج کامل سوپر گلد

ژل 4 کاره لیدی تنگ کننده و ...

۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

دارویی برای حشری کردن زنها |شهوتی کردن خانمها

اسپانـیـش فلای

افزایش میل جنسی بانوان با قدرت فوق العاده

آثار اسپانيش فلاي نوع زنبوري (اصلي): روابط زناشويي بهترزندگي شادابتر، راه حلي طبيعي براي دستيابي به تعادل آميزشي ( مخصوص زوجه(افزايش بنيه و بازيافت تمايل آميزشي ؛ پرخون گرديدن بافت كليتوريسس ؛ كاهش فواصل بين هر نزديكي و زمان دستيابي به كلايمكس؛ تقويت قدرت اوركاسم و سهل تر نمودن دستيابي به اوركاسم پي در پي ؛ ايجاد توان بيشتر در زمانهاي بين هر نزديكي؛ افزايش احتمال درمان بوسيله تنظيم و تقويت كل سامانه توليد مثلي زنانه ؛ بهبود كامل خشكي مهبل و لزج نمودن مجراي وااژن بوسيله تشديد جريان خون ؛ فشردگي در حساسيت پذيري اندام تنا سلي زنانه و كاهش چيرگي تجربه هاي منفي در حافظه ج.ن.سي جهت تمايل بيشتر و لذت بالاتر هنگام مقاربت ؛ تنظيم ترشح هورمونهاي ج.ن.سي جهت تعديل پاسخ اندام تنا سلي زنانه به تحريك ؛ جمع كننده و ضدعفوني كننده دهانه و مجراي واژن ؛ افزايش و سفت كردن بافت سينه ؛ تنظيم قائدگي و كوتاه نمودن آن.
 قطره خوراكي اسپانيش   فلاي مخصوص بانوان

اسپنيش فلاي مايعي است كه از سوسك هاي ساكن اسپانيا استخراج ميشود. سوسك هاي نر ، توسط اثر شيميايي اين مايع ، سوسك هاي ماده را فريب داده و از آنها براي برقراري رابطه ج.ن.سي دعوت به عمل مي آورند. اين مايع هم اكنون در لابراتوآر هاي پيشرفته و در شرايط كاملاً استاندارد و استريل فرآوري و تغليظ شده و براي استفاده به عنوان يك مكمل ج.ن.سي آماده ميشود. اسپانيش فلاي ميتواند سبب افزايش انگيزه و تحريك ج.ن.سي شود ، احساس تمايل جهت برقراري رابطه ج.ن.سي را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني او را بهبود بخشيده و زوجه را جهت برقراري رابطه ج.ن.سي آماده سازد. بانواني كه به دليل اختلال و ضعف قواي ج.ن.سي و شـ.ـهواني ، نقصان و يا كاهش تحريك پذيري و نيز بي ميلي ج.ن.سي كه عموما از كهولت، بي خوابي، ضعف توانايي تمركز ،كمبود انرژي و همچنين كمبود هورمون بوجود آمده است جهت لذت بردن از بر قراري ارتباط ج.ن.سي مي توانند از اين مكمل استفاده نمايند.

شيوه مصرف : كافي است 20 تا 30 قطره از اين مايع به همراه نوشيدني توسط همسر شما ميل شود تا پس از مصرف ، تا بعد از چندین مصرف شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد.(فقط مخصوص مصرف بانوان).به هيچ عنوان از اين قطره جهت تحريك ج.ن.سي در آقايان استفاده نكنيد.اين قطره هيچگونه آثار منفي در زوجين ندارد و ميتوانيد با خيال آسوده از آن بهره ببريد.

برخي از امكانات و قابليتهای قطره بانوان:

 اسپانيش فلاي ميتواند سبب افزايش انگيزه و تحريك ج.ن.سي خانمها شود
 احساس تمايل جهت برقراري رابطه را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني اورا بهبود بخشد
 هر بطري از اسپانيش فلاي محتوي 20 ميلي ليتر از مايع مذكور مي باشد.
 محصولي اورجينال از كشور آلمان
 بدون هيچ گونه عوارض جانبي
» قیمت: 22,800 تومان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر